کد خبر: 94765391
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 اسفند 1395
خانه » ورزشی » varzesh3 » اوجاقی: هر سال سطح لیگ ووشو بالاتر می رود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: سطح لیگ امسال هم مانند سال های گذشته با رشد روبه رو بود و خوشحالم که با اینکه کار سخت تر شده بود اما توانستیم سومین قهرمانی را برای پارس جنوبی بدست بیاوریم.

به گزارش چی 24 به نقل از varzesh3:

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین اوجاقی  اظهار داشت: باید قبول کرد که سطح لیگ ووشوی کشور هر سال بالاتر می‌رود و تیم‌ها نسبت به گذشته با قدرت بیشتری به میدان می‌آیند. خوشبختانه امسال با اینکه سطح مسابقات خیلی‌ بالا رفته بود اما با این حال توانستیم برای سومین بار با پارس جنوبی قهرمان این مسابقات شویم.

 

وی ادامه  داد: تیم‌ها واقعا نزدیک هم بودند و همانطور که در مبارزه نیمه‌نهایی دیدیم قوامین ناجا تنها با یک امتیاز از سد دانشگاه‌آزاد گذشت و فینالیست شد. در فینال هم تیم پارس جنوبی را تحت فشار قرار داد ولی خوشبختانه با نتیجه 11 بر 2 توانستیم بر آنها غلبه کنیم و به عنوان قهرمانی برسیم.

 

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی اظهار داشت: تیم پاس واقعا انسجام خوبی داشت اما شاید در بخش تالو نیاز به تقویت داشته باشد. تیم ما نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود و در طول لیگ توانست امتیازات خوبی را بدست بیاورد. به هر صورت با لطف خدا و همت بچه و البته حمایت مسئولان باشگاه توانستیم بار دیگر به این عنوان برسیم. جا دارد از تمام دست‌اندرکاران این باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این مدت واقعا از صمیم قلب ما را حمایت کردند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین